Preču zīmju veidi: Vārds, logo, forma, dizains – Kā aizsargāt savu zīmolu no konkurentiem
Ir daudz iespēju, kā panākt savu produktu atšķirtspēju ar attēlu, skaņas, formas un gaismas palīdzību, un daudzus no šiem risinājumiem var reģistrēt kā preču zīmes.
Kā nodrošināt zīmola aizsardzību starptautiski – svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Preču zīmju licences un franšīzes līgumi: Kā izvēlēties pareizo risinājumu biznesam
Preču zīmju licences un zīmola franšīzes ir iespēja veicināt biznesa izaugsmi un zīmola atpazīstamību, piesaistot biznesā trešās personas. Tā ir iespēja preču zīmes īpašniekam nodrošināt
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
Eiropas Savienības preču zīmes reģistrācija – ieguvumi un riski
Eiropas Savienības preču zīme – viena reģistrācija, kas nodrošina aizsardzību visā Eiropas Savienībā uz 10 gadiem – izklausās lieliski!
Bet (!) Kādi ir riski, un kā tos novērst?
Preču zīmju aizsardzība Apvienotajā Karalistē pēc Brexit
Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē patērētāju izvēli, izvēloties produktus, ir zīmols. Uzticams zīmols dod patērētājiem
Preču zīmju reģistrācija un aizsardzība Austrālijā
Austrālijas Preču zīmju birojs pirms reģistrācijas veic agrāko tiesību pārbaudi, un tādējādi netiek pieļautas identiskas vai sajaucami līdzīgas preču zīmes reģistrācija bez agrāko tiesību īpašnieka piekrišanas
Kas jāzina par autortiesībām, veidojot saturu?
Kas būtu jāzina katram satura veidotājam, lai nepārkāptu citu autoru tiesības, un kā aizsargāt savējās. Kādas izmaiņas nesīs direktīvas ieviešana?
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!