Pieejams ES finansējums intelektuālā īpašuma aizsardzībai un preču zīmju un dizainparaugu reģistrācijai
Šogad mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) atkal ir iespēja saņemt Eiropas Savienības MVU Fonda finansiālu atbalstu intelektuālā īpašuma priekšizpētei un aizsardzībai, kā arī konfliktu risināšanas
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā nodrošināt zīmola aizsardzību: Svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
Domēna vārdu aizsardzība un konfliktu risināšana
Ir aizliegts reģistrēt domēna vārdus, ja domēna vārds ir identisks vai sajaucami līdzīgs ar iepriekš reģistrētu preču zīmi, subjektam, kas reģistrē domēna vārdu, nav likumīgu tiesību uz to, vai domēna vārds tika reģistrēts un izmantots ar negodprātīgu nolūku.
Kā palielināt zīmola drošību un vērtību
Ne visus zīmola elementus var aizsargāt tā, lai varētu aizliegt konkurentiem lietot, kopēt vai atveidot. Tāpēc viens no šī raksta uzdevumiem ir rast atbildi uz jautājumu, kurus zīmola elementus var aizsargāt, kurus noteikti vajag aizsargāt, un kā to izdarīt.
Eiropas Savienības preču zīmes reģistrācija – ieguvumi un riski
Eiropas Savienības preču zīme – viena reģistrācija, kas nodrošina aizsardzību visā Eiropas Savienībā uz 10 gadiem – izklausās lieliski!
Bet (!) Kādi ir riski, un kā tos novērst?
Preču zīmju aizsardzība Apvienotajā Karalistē pēc Brexit
Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē patērētāju izvēli, izvēloties produktus, ir zīmols. Uzticams zīmols dod patērētājiem
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!