Pieejams ES finansējums intelektuālā īpašuma aizsardzībai un preču zīmju un dizainparaugu reģistrācijai
Šogad mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) atkal ir iespēja saņemt Eiropas Savienības MVU Fonda finansiālu atbalstu intelektuālā īpašuma priekšizpētei un aizsardzībai, kā arī konfliktu risināšanas
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā nodrošināt zīmola aizsardzību: Svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
Zīmola aizsardzība metaversā: kas jāzina šodienas uzņēmējam?
Metaverss ir realitāte, kurā cilvēki jau šodien patērē saturu, komunicē un iegādājas virtuālās preces par reālu naudu. Uzņēmējiem tas ir jāņem vērā, domājot par zīmola aizsardzību un biznesa potenciālu kopumā.
Kā aizsargāt idejas un noteikt intelektuālā īpašuma vērtību
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
LOUIS VUITTON zaudē cīņā par grafisko preču zīmi, kas atgādina šaha laukuma dizainu
Preču zīme var būt vairāk nekā tikai vārds un logo. Galvenais, lai elements ir atšķirtspējīgs, proti, pietiekams, lai atšķirtu konkrētā produkta izcelsmi.
3-Dimensiju preču zīmes (Kāpēc “Lidl” šokolādes zaķi jāiznīcina?)
Produktu iepakojumu kā preču zīmju reģistrācija pārtikas produktu industrijā ir tipiska visiem lielajiem uzņēmumiem, jo tas palīdz aizsargāt ieguldījumus mārketingā un cīnīties ar produktu iepakojumu atveidotājiem.
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!