Preču zīmju veidi: Vārds, logo, forma, dizains – Kā aizsargāt savu zīmolu no konkurentiem
Ir daudz iespēju, kā panākt savu produktu atšķirtspēju ar attēlu, skaņas, formas un gaismas palīdzību, un daudzus no šiem risinājumiem var reģistrēt kā preču zīmes.
Kā nodrošināt zīmola aizsardzību starptautiski – svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Preču zīmju licences un franšīzes līgumi: Kā izvēlēties pareizo risinājumu biznesam
Preču zīmju licences un zīmola franšīzes ir iespēja veicināt biznesa izaugsmi un zīmola atpazīstamību, piesaistot biznesā trešās personas. Tā ir iespēja preču zīmes īpašniekam nodrošināt
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
Kur un kā pareizi pārbaudīt intelektuālā īpašuma tiesības
Ja esi izveidojis jaunu zīmola nosaukumu vai logo, neaizmirsti to pārbaudīt! Ir ļoti svarīgi noskaidrot, ko Tavi konkurenti jau ir aizsargājuši, jo tas var ietekmēt Tava intelektuālā īpašuma drošību. Šeit Tu uzzināsi, kā un kur to izdarīt.
Ko darīt, ja preču zīmes reģistrāciju atsaka?
Visbiežāk nespēja aizsargāt savu zīmolu tiek atklāta tad, kad preču zīmes reģistrācija tiek atteikta. Atteikuma iemesls var būt preču zīmes neatbilstība prasībām vai citu komersantu agrākas tiesības. Kā rīkoties…
Cik svarīgi un cik steidzami ir reģistrēt preču zīmes?
Pirms uzsāktas nozīmīgas investīcijas mārketingā, ir jāapdrošina jūsu topošais zīmols. Proti – jāreģistrēs svarīgās preču zīmes visās potenciālās tirdzniecības teritorijās.
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!