Preču zīmju veidi: Vārds, logo, forma, dizains – Kā aizsargāt savu zīmolu no konkurentiem
Ir daudz iespēju, kā panākt savu produktu atšķirtspēju ar attēlu, skaņas, formas un gaismas palīdzību, un daudzus no šiem risinājumiem var reģistrēt kā preču zīmes.
Kā nodrošināt zīmola aizsardzību starptautiski – svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Preču zīmju licences un franšīzes līgumi: Kā izvēlēties pareizo risinājumu biznesam
Preču zīmju licences un zīmola franšīzes ir iespēja veicināt biznesa izaugsmi un zīmola atpazīstamību, piesaistot biznesā trešās personas. Tā ir iespēja preču zīmes īpašniekam nodrošināt
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
LOUIS VUITTON zaudē cīņā par grafisko preču zīmi, kas atgādina šaha laukuma dizainu
Preču zīme var būt vairāk nekā tikai vārds un logo. Galvenais, lai elements ir atšķirtspējīgs, proti, pietiekams, lai atšķirtu konkrētā produkta izcelsmi.
3-Dimensiju preču zīmes (Kāpēc “Lidl” šokolādes zaķi jāiznīcina?)
Produktu iepakojumu kā preču zīmju reģistrācija pārtikas produktu industrijā ir tipiska visiem lielajiem uzņēmumiem, jo tas palīdz aizsargāt ieguldījumus mārketingā un cīnīties ar produktu iepakojumu atveidotājiem.
Kā stratēģiski pareizi reģistrēt preču zīmes?
Lai atbildētu, kā stratēģiski pareizi reģistrēt preču zīmes, vispirms ir skaidri jādefinē, kas tieši ir konkrētā uzņēmuma preču zīmes, kāds būs labums no reģistrācijas un kādas ir reģistrācijas iespējas.
Kā izvēlēties spēcīgu zīmola vārdu?
Lai varētu aizsargāt investīcijas produktu dizainā, reklāmās un pārdošanā, ir jāizvēlas unikāls vārds, ko var aizsargāt, – vārds, ko var aizliegt lietot identiskiem un līdzīgiem produktiem. Kā saprast, cik labs ir zīmola vārds…
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!