Kā nodrošināt zīmola aizsardzību starptautiski – svarīgākais par preču zīmju reģistrāciju
Ieraugot Nike simbolu, Netflix sarkanos burtus vai izdzirdot vārdu MacDonals patērētāja prātā projicējas skaidra aina, kas ir konkrēto produktu izcelsme un kādas īpašības un emocijas
Preču zīmju licences un franšīzes līgumi: Kā izvēlēties pareizo risinājumu biznesam
Preču zīmju licences un zīmola franšīzes ir iespēja veicināt biznesa izaugsmi un zīmola atpazīstamību, piesaistot biznesā trešās personas. Tā ir iespēja preču zīmes īpašniekam nodrošināt
Pieejams ES finansējums intelektuālā īpašuma aizsardzībai un preču zīmju un dizainparaugu reģistrācijai
Šogad mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) atkal ir iespēja saņemt Eiropas Savienības MVU Fonda finansiālu atbalstu intelektuālā īpašuma priekšizpētei un aizsardzībai, kā arī konfliktu risināšanas
Kas jāzina katram uzņēmējam par komercnoslēpumiem
Katram uzņēmumam ir komerciāli nozīmīga informācija, ko tas vēlas paturēt slepenībā. Lai to aizsargātu kā komercnoslēpumu ir jāveic specifiskas darbības. Konfidenciāla informācija nav tas pats, kas komercnoslēpums.
Preču zīmju reģistrācija
Finansējums 1630 € intelektuālā īpašuma aizsardzībai
JAUNUMS! Eiropas Savienības mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (tajā skaitā pašnodarbinātām personām) atkal ir iespēja saņemt finansiālu
Neriskēt ar zīmola drošību un vērtību – no vārda izvēles līdz preču zīmes aizsardzībai
Spēcīgs zīmols un unikāli nosaukumi ir priekšnoteikums biznesa drošībai, īpaši ejot starptautiskajos tirgos. Ja es Jums
Kam pieder intelektuālais īpašums, ja TO palīdzēja radīt mākslīgais intelekts (AI)?
Sets Godins (autors, reklāmas un mārketinga speciālists) ir izteicies, ka mākslīgā intelekta (AI) ietekme uz nākotnes
Zīmola vārda maiņa – biznesa ieguvumi un riski
Lai gan zīmola vārda vai produktu nosaukumu maiņa, vai pat pilnīga biznesa zīmola transformācija ir nopietns, komplicēts un resursu ietilpgs process, lielākoties tas sniedz uzņēmumam ievērojamus ieguvumus. Lūk piemēri…
Kā vislabāk aizsargāt dizainu – autortiesības vai dizainparaugs?
Dizainparaugs attiecas uz izstrādājuma ārējo izskatu, veidolu, formu, nevis tā tehniskajām īpašībām. Dizains var būt gan divdimensionāls, gan trīsdimensionāls.
Kā pareizi aizsargāt intelektuālo īpašumu
Zīmols, datorprogrammas, klientu reģistrs, mājas lapas saturs un Tava biznesa stratēģija – viss ir intelektuālais īpašums, kā to pareizi identificēt un aizsargāt aplūko infografikā.
Intelektuālā īpašuma
novērtēšana
Intelektuālā īpašuma vērtība ir atkarīga no komercializācijas stratēģijas un vērtēšanas mērķa. Vērtēšanā tiek izmantotas dažādas pieejas, ko var iedalīt trīs lielās grupās:
Pieejams ES finansējums līdz 1630 €
Piesakieties ES grantam un saņemiet līdz 90% atmaksu no intelektuālā īpašuma aizsardzības izmaksām.
Ar INTELLECTUAL.LV tas ir vienkārši!