Ideāla preču zīme ir stratēģiskas plānošanas rezultāts. Ideālas preču zīmes imidžs, saturs, juridiskā drošība un ekonomiskais potenciāls ir realizēts augstākajā līmenī.
Kā izveidot iespaidīgu preču zīmi, ja Tev ir tikai biznesa ideja?
Kā pārbaudīt agrākās tiesības starp miljoniem reģistrētu un nereģistrētu preču zīmju?
Kā pareizi un ekonomiski izdevīgi aizsargāt preču zīmi?
To visu Jūs varat uzzināt Ievas Zvejsalnieces jaunajā grāmatā KĀ RADĪT IDEĀLU PREČU ZĪMI.
Grāmatu iespējams lejuplādēt pdf. formātā šeit!
Autores komentārs par grāmatas tapšanu:
Izaicinot sevi uzrakstīt grāmatu, kurā apvienoti preču zīmju radošie, komerciālie un drošības aspekti vienotā sistēmā, mani pārņēma patīkams satraukums… Šo trīs dažādo nozaru apvienošana savā ziņā ir manas profesionālās dzīves spogulis – pēc izglītības esmu ekonomiste, esmu ieguvusi imidža dizainera profesionālo izglītību, kā arī patentpilnvarnieka kvalifikāciju preču zīmju jomā. Tā nav sagadīšanās, jo visas šīs jomas mani interesē.
Kopš bērnības mani ir aizrāvusi loģikas un sakarību meklēšana dabā, cilvēkos, ģeometrijā, šaha spēlē, lietu nosaukumos un pat sienu plaisās. Tāpēc jaunu lietu apgūšana un stratēģisku risinājumu radīšana man vienmēr ir patikusi un padevusies. Zināšanas, pieredze, un, protams, mans raksturs, kas nemitīgi mudina kaut ko atrisināt, sistematizēt un uzlabot, lai turpmāk būtu vieglāk, ātrāk un ērtāk, ir mani atveduši šeit – pie pabeigtas grāmatas: “KĀ RADĪT IDEĀLU PREČU ZĪMI”.
Skatoties atpakaļ, jāatzīst, ka šis ir loģisks manas līdzšinējās darbības rezultāts un arī sākuma punkts turpmākajiem projektiem. Kā Stīvs Džobs reiz teica: “Tu nevari savienot punktus, skatoties uz priekšu; Tu vari tos savienot tikai, skatoties atpakaļ. Tāpēc Tev ir jāuzticās, ka punkti savienosies arī nākotnē.”
Ceru, ka šī grāmata palīdzēs arī Taviem “punktiem” savienoties!
Ja tā būs kaut vai viena ideja, kas dos impulsu Tava zīmola vērtības palielināšanā, mans mērķis jau ir sasniegts!
Ar sirsnīgiem sveicieniem,
Ieva Zvejsalniece