Digitālais žurnāls
KAS JĀZINA KARTAM UZŅĒMĒJAM
par zīmola drošību un vērtību
Digitālais žurnāls
Kas jāzina kartam uzņēmējam
par zīmola drošību un vērtību
par zīmola drošību un vērtību
Atbildes uz jautājumiem:
- Kā pareizi aizsargāt zīmolu
- Kā veidot stipras un drošas preču zīmes
- Kā aizsargāt autortiesības
- Kā aizsargāt domēna vārdus
- Kā noteikt sava zīmola vērtību
ŽURNĀLU VARĒSIET LEJUPIELĀDĒT,
KĀ ARĪ SAŅEMT KOPIJU E-PASTĀ.
Šis žurnāls ir dāvana Jums!
Ja Jums ir svarīgi aizsargāt sava biznesa vārdu, produktu nosaukumus, logo un citus zīmola elementus, lai konkurenti, negodīgi partneri vai citas personas nedrīkt tos kopēt un atdarināt – šis žurnāls ir Jums!
90% uzņēmumu savu zīmolu nav pienācīgi aizsargājuši, neskatoties uz to, ka zīmola veidošanā, produktu un reklāmu dizainos un pārdošanas kampaņās tiek ieguldīti ievērojami līdzekļi. Ja visa biznesa nākotne tiek būvēta uz zīmola un preču zīmēm, kas nav aizsargātas, tas ir ļoti liels risks investīcijām.
Mana ikdiena ir preču zīmju stratēģija, reģistrācija, intelektuālā īpašuma novērtēšana un arī konfliktu risināšana klientu vārdā. Tādēļ ikdienā redzu, cik nepatīkami, dārgi un enerģiju patērējoši ir intelektuālā īpašuma strīdi. Tie paralizē produktu virzīšanu eksporta tirgos vai pat noved pie nepieciešamības veikt pilnīgu rebrandingu.
Kā uzņēmēja zinu, cik svarīga ir stabilitāte un drošība, tādēļ jūtu kā savu misiju informēt uzņēmējus par labākajām iespējām aizsargāt zīmolu un citu intelektuālo īpašumu savlaicīgi un pareizi.
Savu 12+ gadu pieredzi esmu apkopojusi 12 padomos zīmola drošībai un vērtībai. Daudzas no minētajām lietām ir diezgan vienkāršas un neprasa finansiāus ieguldījumus.
Ar sirsnīgiem sveicieniem,
Ieva Zvejsalniece
Zīmols ir viens no biznesa svarīgākajiem un vērtīgākajiem aktīviem!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ko saka Intellectual Agency clienti?
Mūsu klienti
PĀRSTĀVAM VAIRĀK NEKĀ 400 UZŅĒMUMU PREČU ZĪMES LATVIJĀ, EIROPĀ UN PASAULĒ.