Intelektuālā īpašuma novērtēšana
Par novērtēšanu:
- Veicam intelektuālā īpašuma novērtēšanu atbilstoši Jūsu komercializācijas stratēģijai, intelektuālā īpašuma auditu, kā arī konsultējam par intelektuālā īpašuma drošības un vērtības palielināšanu.
- Sagatavosim nepieciešamos dokumentus saistībā ar intelektuālā īpašuma darījumiem, tajā skaitā ar mantiskā ieguldījuma novērtēšanu un uzņēmuma pamatkapitāla palielināšanu.
- Darījumu ar intelektuālo īpašumu pamatā visbiežāk ir preču zīmes, patenti, dizainparaugi, autortiesības, īpaši - datorprogrammas un aplikācijas.
- Gan atsevišķi novērtēt, gan kopējā vērtējumā iekļaut var arī komercnosaukumus, domēna vārdus un citas nemateriālās vērtības.
- Novērtēt var gan reģistrētu, gan nereģistrējamu (autortiesības, komercnoslēpumi) intelektuālo īpašumu.
Pareizi aizsargāta intelektuālā īpašuma vērtība ir ievērojami augstāka, jo tā vērtību ietekmē dažādi riski!
BIZNESA DROŠĪBAI UN VĒRTĪBAI
Intellectual Agency veic intelektuālā īpašuma novērtēšanu:
- Saskaņā ar ISO 10668:2010 standartā noteiktajam prasībām zīmola novērtēšanai naudas izteiksmē
- Vadoties pēc Eiropas Komisijas rekomendācijām Intelektuālā īpašuma novērtēšanā
- Saskaņā ar Pasaules Intelektuālā īpašuma organizācijas akceptētajām praksēm intelektuālā īpašuma novērtēšanā
- Atbilstoši LR Komerclikuma prasībām
Intellectual.lv – lieliska izvēle intelektuālā īpašuma stratēģijā un novērtēšanā!
Lielākajā daļā pasaules uzņēmumu intelektuālais īpašums ir viens no vērtīgākajiem aktīviem. Starp citu, tieši preču zīmes bieži ir par pamatu plaši pazīstamu uzņēmumu dominancei un lielajai peļņai.
Šobrīd apmēram 85% no ASV S&P 500 akciju tirgus vērtības attiecas uz nemateriālajiem aktīviem. Salīdzinoši, pirms 40 gadiem nemateriālie aktīvi bija mazāk nekā 20% no uzņēmumu vērtības. Šīs tendences liek padomāt par mūsu pašu biznesa nemateriālajiem aktīviem, to drošību un vērtību.
Intelektuālā īpašuma lomaa pieaug visās nozarēs. Īpaši gribētu uzsvērt preču zīmju pieaugošo nozīmi. Šobrīd, kad telpa ir pārsātināta ar informāciju un piedāvājumiem, zīmols kļūst par nozīmīgāko faktoru preču un pakalpojumu izvēlē, tāpēc svarīgi, lai tas ir ne tikai iespaiīgs, bet arī drošs. Drošības aspekti tieši ietekmē zīmola vērtību! Ja Jums ir jautājumi, kā palielināt sava zīmola drošību un vērtību, sazinieties ar mums!
par vērtēšanas procesu
Intelektuālā īpašuma, (zīmola, preču zīmju, patentu, tehnoloģiju, dizainu, programmatūras, autortiesību un citu nemateriālo aktīvu) vērtību ietekmē gan paši aktīvi, gan vērtēšanas metodes, gan novērtēšanas mērķis.
Katra situācija ir individuāla. Piesakieties konsultācijai un mēs pastāstīsim, kādi ir varianti, risinājumi un izmaksas Jūsu situācijā.
Ko saka Intellectual Agency clienti?
Mūsu klienti
PĀRSTĀVAM VAIRĀK NEKĀ 400 UZŅĒMUMU PREČU ZĪMES LATVIJĀ, EIROPĀ UN PASAULĒ.